1.11.2011

Kukla Kebap, Balgat


Kukla Kebap Balgat Şubesi Ulus-Balgat dolmuşlarının Balgat’ın içinde yolcu topladıktan sonra Konya Yolu ‘na (Mevlana Bulvarı) çıktıkları arada yer alıyor. Adresi tam netleştirmek gerekirse Aliye Yahşi Kız meslek Lisesi’nin karşısında bulunuyor. Çankaya Üniversitesi’nde katıldığımız bir seminer sonrası öğle yemeği için gitmiştik arkadaşlarla. Biraz da belki öğle vakti olduğundan aracımıza park yeri bulmakta bir hayli zorlandık ve biraz ilerilerde bir sokak bulduktan sonra yürüdük. Otopark konusunda çok yeterli diyemeyeceğim, fakat akşam vakitlerinde bu kadar kötü olacağını sanmıyorum. Mekan dekorasyonunda ve temizliğinde göze çarpan herhangi bir nahoş durum yok. Aynı şekilde garsonlarda oldukça iyiler. Mekana özel olan kukla kebap sipariş ettik. Mekana özel diyorum fakat aslında İskender kebaba verdikleri özel biri isim. Fiyatı da piyasada yediğiniz İskender kebaplardan biraz daha pahalı. E böyle olunca biraz daha farklı bir tat bekliyorsunuz ama kendi adıma çok beğenmedim. Herhangi bir fark oluşturulamamış ve çok daha güzel İskender kebap yediğim mekanlar var. O konudaki performansları nasıldır bilmiyorum fakat mekanın aynı zamanda adını da almış olduğu çocuklara yönelik kukla gösterilerinin ehil bir kişi tarafından yapılıyorsa gerçekten fark yaratacağını düşünüyorum. Bu konuda tecrübe yaşamış olanlar varsa yazarlarsa sevinirim.

1 yorum:

  1. Bu yılın Ramazan ayında Balgat Kukla Kebap'da işyerinden arkadaşlarla iftar yapmıştık ve maalesef çok memnun kalmadık.

    YanıtlaSil