22.02.2012

Urfa Eyvan Sofrasi, Balgat


Gectigimiz hafta sonu Urfa Eyvan Sofrasi'nin Balgat subesine ugradim. Ne zamandir Ostim Subesinin methini arkadaslardan duyuyordum. Fakat kismet Balgat subesine gitmekmis. Onden gelen mercimek corbasini begendim, sadece tuzuu biraz fazla kacirmislardi. Mezelerden ezmeyi malesef begenmedim, haddinden fazla suluydu ve pek de ezme denilemezdi. Lebeni corbasi ve gelen salata iyiydi. Asil bomba cig koftedeydi, ben oldukca begendim. Aci seven bir insan oldugum icin sorun yasamadim fakat aciyla araniz iyi degilse yemeniz zor olabilir. Ana yemek olarak sarma beyti soyledim. Eti gayet lezizdi fakat yufka biraz sertti. Ortalama bir beyti oldugunu soyleyebilirim. Beyti tabaginda gelen yogurt ve bulgur pilavi ise basariliydi. Fakat aksamin en buyukhayal kirikligi en guvendigim yerden geldi. Malesef kunefe bugune kadar yediklerim arasinda acik ara en kotusuydu. Kullanilan margarinin kokusu o kadar gucluyduku tatliyi bitirmek mumkun olmadi. Ayrica kullanilan peynir de kunefe icin bir o kadar uyumsuzdu.
Mekanin duvar kisimlarinda yer alan minder koltuklu masalarda oturduk. Oturma yeri cok dardi. Oyleki masayi once bir tarafa cektik ve oturduk, sonra diger tarafa cekerek diger grubun oturmasini sagladik. Ayni sikayetin arka masamizdan da geldigini duyduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder