28.10.2011

Yılmaz Burma Kadayıf


Adından da anlaşılacağı üzere burma kadayıf konusunda oldukça iddialı bir mekan Yılmaz Burma Kadayıf. Ankara genelinde 6 tane şubesi bulunmakta ve ev ve işyerlerine (kamu kurumları dahil) paket servis hizmeti sağlamakta. Ben evime en yakında olan Öveçler şubesinden alışveriş yapıyorum. Daha önce künefe yazımda belirttiğim üzere künefe konusunda da oldukça iyiler fakat kullandıkları peynirde bir istikrar yakalamaları onları künefe konusunda da zirveye taşıyacaktır. Burma kadayıfa dönecek olursak ben ilk alışverişimde en iyisi en pahalısıdır diyerek fıstıklı-kaymaklı burma kadayıflarını almıştım fakat özellikle kaymak tatlının kalitesini ve lezzetini on plana çıkarmasına biraz engel teşkil etmiş gibi geldi bana. Galiba burma kadayıf için en güzeli cevizli olanı. illa da fıstık derseniz kaymaksız olanını öneririm. Yılmaz Burma Kadayıf  İnternet sitesi için linke tiklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder