22.01.2012

Schlotzsky's, CEPA AVM, Ankara


Dun yine bir Ankara kis rutinini yerine getirmek uzere Cepa AVM'de idik. Gezdik, alisveris yaptik derken haliyle aciktik. Bu defa ortak yemek alanindan biraz uzaklasarak kendimize Schlotzsky's de bir yer bulduk. ilk olarak mekan yerinden bahsedelim. D&R'in biraz ilerisinde, Sinema bilet gisesinin tam karsisinda yer aliyor. Rahat minderlerden olusan guzel bir oturma alanina sahip. Ezogelin corbasi, karisik pizza, Fume tavuk gogus sandvic, elma dilimli patates soyledik. Ezogelin corbasi biraz alisilmisin disinda fakat fena degildi. Komik isim ciddi sandvic  sloganina sahip Schlotzsky's Fume tavuk gogus sandvic gercekten guzeldi. Ana temalari oldugu icin diger sandviclerinin de guzel oldugunu dusunuyorum. Elma dilimli patates guzeldi fakat yaninda gelen mayonez agirlikli sosu pek begenmedim. Bence sade bir ketcap bile daha iyi olabilirdi. Pizza icin ise soyleyeceklerim biraz daha fazla; pizza hamuru cok fazla kalindi (ben normalde kalin hamurlu pizza tercih ederim ama bu biraz fazlaydi) ve daha onemlisi hamur bir pizza hamurundan ziyade pogaca hamuru tadini andiriyordu.  Ayrica pizza uzerinde sogan pek de guzel olmuyormus, bunu ogrendim. Ama bunun haricinde piza malzemeleri gayet bol ve kaliteliydi. Ama ne yazik ki sonucta pizzadan yerken cok keyif almadim.

1 yorum:

  1. merhaba,bloğunuzu yeni gördüm.Ben de Ankara'da oturuyorum ve bence bloğunuz yemek yenilebilecek yerler hakkında çok güzel bir rehber.Neden yazmaya devam etmiyorsunuzz??:))

    YanıtlaSil