12.08.2012

Ramada Plaza (iftar yemegi)


Normal zamanda cok iyi olarak nitelendirdigimiz bir cok mekan Ramazan ayinin kalabaligi ve her masaya ayni dakikalarda servisi beceremediginden kalite anlaminda buyuk dusus yasar. O nedenle iftar saatini iple cekerken bile cogu zaman kendi evimde olmayi tercih ederim. Fakat tabii ki bu isi kotaran yerler de yok degil. Misal dun aksam Ramada Plaza Otel`de iftar yemegine gittik.
Bir defa hersey dahil otellerdeki gibi bir acik bufe alani kuran Ramada Plaza insanlara ayni anda duzgun servis problemini ortadan kaldirmis. Mekan gorevlileri yalnizca corba servisini yapiyor. Geri kalan herseyi siz gidip kendiniz aliyorsunuz. Burada da akla uzun kuyruklar olusur mu acaba geliyor. Guzel bir servis alani ile boyle bir problemin de onune gecilmis.
Gelelim yemeklerin degerlendirmesine. Corbamiz ezogelindi ve cok basarili idi. Olan herseyden yemem mumkun degildi fakat tattiklarimdan bahsedersem yaprak sarmaya bayildim. Tavuk sis ve dana sote cok guzeldi. Humusa bayilirim, hatta bu sitede kendi yaptigimiz humus tarifini belki de okumussunuzdur fakat humusu begenmedim. Ayni sekilde hindi fumede sinifta kaldi. Biber dolmasi yine cok guzel bir ic ile hazirlanmisti. Yogurtlu mantar guzeldi. Arnavut cigeri cok iyi bir baslangic oldu. Midemde yer kalsa daha fazla yiyebilirdim. Genelde cok tercih etmedigim serbeti ise basarili buldum. Salatalar da guzeldi.
Gelelim tatlilara. Bir tatli duskunu olan ben olan her tatlinin tadina baktim. Degerlendirecek olursam; cheesecake`i andiran kupler seklinde olan tatliya bayildim. Baklava ve sobiyet fena sayilmazdi. Kadayif sinifta kalirken, visneli revani guzel biur deneme olmus. Sekerpare cok cok iyi idi. Gullac vasat sayilirdi. Ozellikle yapraklar biraz kalindi.
Acik havada planlanan iftar yemegimiz yagmurun azizligine ugrayarak iceride oldu. Zaten ust duzey bir otel olan Ramada`nin dekorasyonu, sandalye masadan tutun da kullandiginiz catal bicaga kadar olan genel kalite anlayisi ve temizligi, calisanlarin musteri ile iliskileri cok iyi idi. Ayni yerde hafta sonlar kahvalti keyfinin de yasanabilecegini soylememk isterim. Ozellikle bahce tarafinda kahvaltinin cok keyifli olabilecegini dusunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder